duminică, 13 noiembrie 2011

Snooker








Se joaca turneul de la Antwerp. Adica Anvers. Noi asa stim ca e numele orasului. Cu conotatii. S-a ajuns in faza sfertuirilor.
Nu-mi place Higgins. Dar, trebuie sa recunosc, e o adevarata masina. Pentru a supara o multime de iubitori ai snookerului, la meciul White - Trump, am tinut cu pustiul. Si a castigat. Urmeaza reeditarea finalei de la Campionatul Mondial.
Ronnie pare motivat. Nu prea am incredere. Nu se stie niciodata cand cade in apatie. La ora la care scriu aceste randuri, joaca cu Robertson.

4 comentarii:

Anonim spunea...

si banuiesc ca Roonie a castigat...

Mihai spunea...

Finala a fost fabuloasa!!!S-au intalnit Ronnie si Tramp. A castigat Tramp cu 4-3.

Anonim spunea...

nu urmaresc foarte mult...cel putin in ultima perioada am renuntata de tot, dar Roonie ramane favoritul meu...

Mihai spunea...

OK. Dar si pustiul Trump este un jucator foarte inventiv.