luni, 7 noiembrie 2011

8 noiembrie








Pentru a intelege aceasta postare, trebuie sa ne intoarcem in timp. Bunica mea era din Galati. Nasii sai erau machidoni. De aici numele baietilor sai: Atanasie, Stere si Casian. Tata era mezinul. Bunica, o personalitate foarte agresiva, a decis ca numele meu sa fie a fiului sau favorit (unchiul Sterica). Interesant este ca cei care nu ma cunosc, ci imi afla doar numele, incearca sa ma alinte cu numlele unchiului meu.
De unde Mihai? Mama imi povestea ca voia ca numele meu sa fie Virgil, sau Florin. Pentru ca vointa bunicii s-a pus in aplicare, tata a spus:
- Hai sa-l intrebam pe le!
- Ei! Cum? Nici nu stie sa vorbeasca!
Dar tata si-a vazut de treaba. A inceput sa-mi spuna nume. Cand a ajuns la Mihaita, am ras. Nu stiu de ce. Asadar, in familie mi s-a spus Mihai.
Interesant este ca ziua mea de nastere este notata in calendarul crestin ortodox ca ziua cuviosului parinte Mihail marturisitorul.
Asadar, pe 8 noiembrie NU este ziua mea!

6 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Asa. Marturiseste tot!

Mihai spunea...

Sigur ca da!

INCERTITUDINI spunea...

Păi dacă ați râs, este de bine!
La mulți ani!!!

Mihai spunea...

Multumesc. Totusi, nu e ziua mea.

INCERTITUDINI spunea...

Nu insist!
Nu vin la petrecere, dacă de asta vă temeți...

Mihai spunea...

Puteti servi piscoturi.