sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Divort cu dar








Voiam sa nu mai scriu de politica. De ce? Pentru ca multa lume, conform unei idei imbecile lansate de oamenii lui Iliescu in '90, spune ca nu face politica.
Zilele acestea se intampla insa, lucruri interesante. Un scandal in PSD. Desi este o chestiune politica, totul se petrece in stilul tipic unui divort. Cei care pana mai ieri erau iubiti, azi se cearta ca la usa cortului. Aici intervin cunoscutii (membri PSD). Stiti cum este. Cui sa-i dai dreptate? Celui mai apropiat!
Sa vedem de unde a inceput sacandalul. Daca va mai amintiti, in 2009 Geoana era canidat la presedentie. Ratarea "la mustata" a dus la demiterea indirecta a sa. Congresul partidului a decis ca noul presedinte sa fie Ponta. De aici, frictiunile: "Am vazut-o eu cand se pupa in parc cu altul". "Lasa, l-am vazut eu cand urca la Geta de la 5!".
Mai nou PSD vrea sa il schimbe pe Geoana de la senat. Aici explodeaza in public divergenta. In prima faza, cand totul parea usor de realizat, s-a propus schimbarea lui Geoana cu Corlateanu. In senat, stupoare. Lucrurile nu merg asa cum se credea. Este momentul ca unii sa dea inapoi. Si sunt "grei". Incep argumentele si contraargumentele. "Ai zis ca..." "Cand m-ai auzit tu spunand asta?" Lasa ca stim noi!". Observati similitudinile?
Toata lumea actioneaza hormonal. Nimeni nu mai vrea sa asculte nici un argument al partii "adverse". E divort. Iubirea s-a transformat in ura.

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Granița dintre iubire și ură este atât de fragilă..
Altfel, florile sunt superbe, nu le pasă de simțirile oamenilor. Traversează, duioase, anotimpurile!

Mihai spunea...

...si daca te gandesti ca nu poti ura un om despre care nu sti ca exista...

Rose spunea...

Am o prietena pasionata de arta fotografiei.PS de ce crezi ca este un dans ciudat?

Mihai spunea...

Si? Ceva mostre pe blogul dvs?

C.L.M. spunea...

ce-mi fura ochii pozele tale;))

Mihai spunea...

Daca va deranjeaza, nu mai pun poze!