marți, 1 noiembrie 2011

Blog






Am gasit o postare despre bloguri. Nu e singura. Cred ca se scriu multe despre blog. Si se spun si mai multe. Comentariul de la care pleca articolul (postarea) era ca bloggeri nu au viata. Autoarea articolului contrazicea comentariul. Comentatorii blogului ii dadeau dreptate. Natural pentru ca sunt bloggeri.
Avea dreptate autoarea? Sunt subiectiv pentru ca sunt si eu blogger.
De ce blog? Pentru ca blogul e un fel de jurnal. Un mod de a-ti spune o parere, de a posta poze, filmulete...
Cei ce doresc, pot comenta. Comentarii pro sau contra. Asadar, blogul poate fi un loc in care se poate face schimb de pareri. E bine, e rau?
Totusi, de ce blog? De ce trebuie sa faci un jurnal public? Ne spalam rufele in public?
Nu. Doar cei ce au impresia ca scrii despre ei, cred asta. In cazul in care apari cu o problema (de multe ori ipotetica), incerci sa afli un raspuns legat de nedumeririle tale. Raspunsul poate sa te multumeasca sau nu, dar iti da de gandit. Gasesti alte unghiuri din care sa abordezi problema.
Candva am avut alt blog pe care l-am sters. A fost o eroare de-a mea. Nu voiam sa supar o persoana. Era deranjata de blogul meu. Ii gasea valente negative. Azi persoana are cont pe Fb. Am avut si eu. Nu mai am. Eram deranjat de avalansa de mesaje. Pro x, contra y (persoane sau lucruri pe care nu le cunosc), sa semnam o adeziune, sa facem o Romanie... Acolo poti sa iti spui pareri. Si intri in niste sabloane. Iata un exemplu: "Zece ani de la trecerea in nefiinta a lui Gelu Naum". Raspuns standard: "i like". Ce le place? Ca nu mai este Gelu Naum? Doamne fereste!
Cam asta ar fi. Eu raman mai departe adeptul blogului. Chiar daca sunt convins ca poate fi imbunatatit.

10 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

PRO!!
p.s. cu mașină de spălat și uscător.( personale)

Mihai spunea...

OK. Ma spal!

Raisa spunea...

Acum sa fim seriosi..daca nu ai cont pe facebook esti considerat in urma,nu esti la moda.Chiar conteaza?

Mihai spunea...

Si ce daca nu am cont? Am

CELULAR

Nu cred existe om
Ori câine soricar
Sa nu fie dotat
Cu “celular”

Si celularul suna
La coada la masline
Daca alergi sau, daca
Stai ca omul pe vine

Daca saruti o fata
El vine cu un “beep”
Si în eternitate
Soseste cu un RIP

Daca intri pe poarta
Dogul nu te-agreseaza
Caci, cu a lui iubita
Acum se converseaza

Va trimit un SMS
De vers praful s-a ales

INCERTITUDINI spunea...

Adică nu vorbim serios?

Mihai spunea...

Intrebarea, nefiindu-mi adresata, astept raspunsul inpricinatei! Eu nu sunt la moda. Ar fi tare sa fiu un mos modern!

INCERTITUDINI spunea...

Nu am cont fb, nu-mi place, înseamnă că sunt cool?

ruma spunea...

Hello, Mihai.

The graceful sense wraps your artworks.
It's excellent and lovely...

The season of colored leaves, heartwarming atmosphere.

The traditional celebration, kimono infants.

The prayer for all peace.

Greetings.
From Japan, ruma ❀

Mihai spunea...

Waw! un mesaj din indepartata Japonie! Atat de indepartata, incat nu apare nici in lista de vizite.
Mai incercati.

Money Club spunea...

Nu e adevarat ca daca nu ai cont de FB nu esti modern si nici nu mi s-ar parea normal sa iti faci un cont pe un site pe care nu ti-ar face placere doar pentru a fi in randul lumii..