luni, 19 martie 2012

Vers

Acum 6-7 ani m-a bantuit, pentru a doua oara, poezia. Prima oara imi exersasem "talentul" in adolescenta. Imi venea ideea, o puneam pe hartie (la imprimanta) si o imparteam cunoscutilor. Rezultatele au fost interesante. La un moment dat m-am intalnit cu niste amici care stateau la bere la o terasa:
- Scrii foarte frumos! Unora chiar le place! Am putea spune ca vrem sa facem un "fun club".
Pe vremea aceea nu era Fb. Nu am primit Like-uri. Totusi, azi privesc cu alti ochi vechile incercari. Cam slabute, cam siropoase.
Incepand de azi, o noua selectie.

FARD

De unde ai luat fardul cu pistrui ?
Sa stii ca-ti sade foarte bine!
Cu el vrei inima sa imi rapui
Cu el si cu privirile senine?

DEFINITIE

Femeia este un mister
Amestec de dorinta si dragoste curata
Senina ca albastru cer
Zbucuim de apa-nvolburata.

EPILOG

Muza, ca si ia-i femeie
Simt ca azi ma paraseste
Si-a facut bagajul, pleaca
Nu stiu unde hoinareste.

N-am sa plang ca astazi, versul
A ramas neterminat
Strofa poate sa astepte
Timpul nu a expirat.

Cand cerul sa va-nsenina
Si pomii vor inmuguri
Iar pasarile vor canta
Stiu ca vei reveni.

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Aș zice și eu că timpul nu expiră niciodat!
Lăsați fereastra deschisă( doar dacă nu locuiți la parter) și, sigur , vine muza!

Mihai spunea...

Sfatul asta era bun in 2004, 2005. Acum nu mai scriu. Poate sa se dea Muza de ceasul mortii.

Raisa spunea...

Aţi putea continua,eu spun că sunt reuşite..mai ales cea cu ,,fardul cu pistrui":)

Mihai spunea...

Multumesc. Poeziile sunt tare vechi. Pentru a putea continua, ar trebui o stare anume pe care de cativa ani nu o mai am.