marți, 20 martie 2012

Vers (2)

Prin 2005 am participat chiar si la un concurs de poezie. Rezultatul a fost cel la care ar fi trebuit sa ma astept. Nu m-am clasat intre cei afisati. Chiar ma intreb daca a avut cineva rabdarea sa citeasca pana la capat "creatiile" mele. Trebuia sa scriu un volum (vreo 100 de mazgaleli).

PROLOG

Ploua. Muza-mi mofturoasa
Cazut-a-n melancolie
Vrea s-o-mpac si sa m-alunge
Deci, curtata vrea sa fie.

Comentariu: Cine m-a pus s-o reprimesc ?

EMOTIE

Ce poate fi pe lume mai frumos
Ca o femeie-ndragostita
Te soarbe tainic din priviri
Si vrea sa se ascunda, se agita

***
Priviri viclene sau priviri senine
Priviri de foc, pierdute-n zarile albastre
Privirile cu toate sunt
Oglinda sufletelor noastre.

***
Se ascunde, se agita
Se întoarce, chicoteste
Se opreste si zâmbeste
E îndragostita.

***
Cand nu iubirea, ci dorinta
A fost cea care i-a legat
Peste timp ce mai ramane
Intr-o femeie si-un barbat ?

LEAC

Un suras m-a indemnat
Sa scriu despre tine
Inima mi-ai incalzit
Si mi-e tare bine.

Comentariu: Randul trei “dadea” mai bine la vers si la cititor in forma “Inima mi-ai sagetat” dar, mie asa mi-a venit si nu vreau sa-l schimb.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

La întrebarea de o strofă, aș răspunde gramatical- o conjuncție coordonatoare!

Cand nu iubirea, ci dorinta
A fost cea care i-a legat
Peste timp ce mai ramane
Intr-o femeie si-un barbat ?

Mihai spunea...

Gramatical. Asadar, ramane gramatica.