sâmbătă, 10 martie 2012

Ioana

Ioana se indrepta spre casa. A avut o zi grea. Singurul lucru bun a fost ca azi au primit "bonurile de masa". A putut sa dea o raita prin magazine. Acum e putin mai linistita.
Suna telefonul. Lasa sacosele pe treptele supermarketului, deschide geanta, scoate telefonul care inceteaza sa mai sune... Un apel ratat. Pune telefonul la loc si isi reia drumul. Bine ca mai are putin pana acasa.
De ce o sunase David? Nu mai daduse nici un semn de viata de trei luni. Simte ceva intre o oboseala si o moleseala mai mare si o furnicatura in dreptul inimii. O furnicatura placuta. Ceva neclar. Parca si sacosele sunt mai usoare.
Intra in scara blocului. Sacose, chei, deschide usa cu cotul si pantoful, lasa sacosele, cheama liftul (Uff! E tocmai la 7). Intra in scara, ca o furtuna, vecina de la 5. "Te pup iubito! Ce ai cumparat? Azi ne-au dat bonurile si vreau sa dau o ratia prin magazine".
Vecina coboara din lift. Mai are doua etaje. A ajuns. Surpriza! In fata usii o asteapta David.

PS Asta a fost tot. Povestea nu are continuare. Daca doriti, puteti sa o continuati dumneavoastra. Aici, pe blogul dumneavoastra, sau unde doriti.

12 comentarii:

Raisa spunea...

Off,ce persoană interesantă!

Mihai spunea...

Da? Care dintre ele?

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Foarte interesant :) ma gandesc sa o continui, daca imi permiteti :)

Mihai spunea...

Desigur. E "la oferta".

INCERTITUDINI spunea...

David venise cu un buchet uriaș de..ia să ne gândim noi, da,un buchet de garoafe !( în Franța , garoafele se duc doar la înmormântări- fata știa chestia asta, dar ce să facă, decât deloc, mai bine trei garoafe neînflorite, că așa a găsit el, David..costă și mai puțin decât cele înflorite).
Am închis paranteza, gazda a deschis ușa, David a uitat s-o ajute să care plasele, el a intrat primul, că este musafir.
Noi rămânem cu ale noastre, nu putem da buzna în viața oamenilor..

Oana D. spunea...

David venise sa-si ia tricoul de firma uitat la ultima lor cearta pe un scaun :))

Oricum, ea nu a simtit o furnicatura la inima, ci o floare imensa deschizandu-se si fericirea invadandu-i trupul.

Mihai spunea...

Foarte interesante ambele continuari ale povestirii.

INCERTITUDINI spunea...

Asta-i tot ce ziceți?
și eu care credeam că n-o să vă mai opriți din laude..
ar trebui să am și variantă de rezervă?

Mihai spunea...

"Scuze! Nu mi-am dat seama. Deci, ce spuneti? Ioana era roata de rezerva pentru David? Sau varianta... Nu. Mi-e foarte neclar mesajul. Desigur! Continuarea povestii este... Cum? Cum este? Scuzati-ma inca o data! Sunt confuz!" - Ce ziceti? Merge?

INCERTITUDINI spunea...

Ioana este.
Este o femeie.( ca multe altele)
Davis este. Și nu este, dispare, apare, are el ceva. Ceva în/ pe suflet? Aș!
Are nevoie -urgent- de niște bani.( de exemplu)
Când am tastat, ieșise„băi„, în loc de „bani„.( n-ar fi fost chiar o mare greșeală)
p.s.să nu se înțeleagă că l-aș urî, săracul băiat are atâtea belele pe cap, dar încercarea moarte nu are, vorba cântecului!

p.s.s.cam el ar fi rezerva.

Mihai spunea...

Maine ma duc la Ioana sa o intreb ce crede despre continuarea povestii. Sau, poate ma vad cu David si imi spune el ce si cum.

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

La ce continuari ati facut, a mea e banala :))