luni, 12 martie 2012

Probleme







Cred ca am o problema. Nu stiu cum se face, dar am trecut la nume comune date personajelor. Ioana, David... Nu stiu ce-mi veni. Sper sa nu se mai repete!
Sache statea pe banca in parc. Privea, pe ecranul aparatului, pozele facute. "Asta e miscata. Parca as mai avea putina lumina. Sa mai incerc sa o mai fac odata"
Se ridica. Se indreapta spre locul "faptei". Ghinion! Niste elevi, proaspat iesiti de la ore, invadasera locul. "Sa fac poza cu pustii in cadru? Ma gandesc daca mai are acelasi efect." Se invarte de 10 minute. Nu e convins care ar fi cadrul perfect. Incearca mai multe pozitii. Lumina scade din ce in ce mai mult. Cadrele devin fantomatice. Asta ii da din ce in ce mai multe idei. Din pacate, copiii se retrag spre case. A ramas la cadrul initial. E aproape noapte. Se mai uita odata pe imagine. Va suprapune cele doua cadre. Ceva difuz. Sau confuz. Sau, numai Sache e confuz.

PS Pe 11 martie cred ca eram si eu confuz. Sau nu aveam chef sa fac poze.

8 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Motanul, frunzele, aleea- nu le-aș căuta vreun nume, sunt!Chiar Sunt!

Sache? este ca și cum i-ați ironiza pe oameni, botezându-i agresiv. Fiți mai blând cu personajele, zău că merită!

Oana D. spunea...

Mda, si eu ma gandeam oare de la ce vine Sache?

Mihai spunea...

De ce credeti doamna Gina ca ii ironizez? Sache este diminutiv de la Scarlat. Pe vremuri oamenii aveau nume precum Neacsu, Elie, Cristache. Astfel raspund si doamnei Oana D.

Lavinia Dance spunea...

frumoase poze :)
draguta pisica:D

Mihai spunea...

Ea e Yoyo, pisica surorii mele. Mai are doua. Albe. Una e Tara. Al doilea e un motan fricos. Cand vine cineva in vizita, se ascunde.

INCERTITUDINI spunea...

Iar o întoarceți ca la Ploiești- Scarlat este Scarlat- a fost și un domn al Moldovei-Scarlat Calimachi.
Sache, Cristache, Dumitrache sunt tot nume inițiale, sufixul„ache„, fiind grecesc.
Mereu apar „mode„ ale unor nume, așa s-a petrecut și în secolele 18, 19, când moda era grecească.
Pisoii surorii dumneavoastră au nume pretențioase, vedeți? pe ei îi alintați!

Mihai spunea...

Nu. Nu sunt pisoi. Sunt ditamai pisicile. Cum sa le alint? Eu trec rar pe acolo.

C.L.M. spunea...

frumoasa pisica:>