sâmbătă, 3 martie 2012

Antrenamentul oficial


Ieri am avut antrenamentul oficial. Dimineata mi-am luat aparatul foto cu mine. Eram pregatit. Cum am iesit de la serviciu, m-am repezit in mijloacele de transport pentru a ajunge in Cismigiu. Iata-ma pe terenul de joc. Pregatesc ultimele scheme pentru descoperirea "vanatului". Lupta grea! Ghioceii se acund. Eu pun gonacii pe urmele lor. Gonacii ii scot la lumina ca pe sireata vulpe din barlogul ei.

PS Iata-i! Sunt aici! Ne asteapta. Dupa cum vedeti, abia au iesit din "tzipla"! Eu sunt pregatit. Azi voi fi pe urmele lor. A venit primavaraaaaa !!!

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Un singur ghiocel, după atâta goană? și acela în țiplă?
p.s. îl împrumutați?

Mihai spunea...

Asta e singurul pe care l-am postat. Cum sa il imprumut? Este acolo pentru toti cei ce iubesc primavara, cerul senin si zambetul natural al copilariei.

Oana D. spunea...

Felicitari!! Eu am prins ceva mai multi :)))

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Hehe..ce lupta grea :)) Ma bucur mult ca a venit in sfarsit primavara!
O primavara perfecta!!

Mihai spunea...

Si eu am gasit mai multi. Asta a fost antrenamentul oficial. Sa vedeti ce am gasit azi!

coco spunea...

super ! ce dragut !

Mihai spunea...

Multumesc.