sâmbătă, 17 martie 2012

Culinar

Citesc despre echilibrul intre cele 4 gusturi fundamentale. Adica alea cu "sarat" (nu am voie pentru ca sunt cardiac), "amar", "acru si "dulce" (nu de dulce, ceea ce inseamna complet altceva). Punand cap la cap cele spuse, m-am gandit sa inventez o noua reteta.
Iata o idee: Mere acre - taiate cubulete, stafide, piept ardelenesc, castraveti murati si, in loc de maioneza, frisca. Adaugati piper si sare dupa gust. Pentru iubitorii de verdeturi nu excludem posibilitatea adaugarii unei legaturi de patrunjel. Desigur, nu exclud prezenta ciupercilor in reteta. Pot fi culese de dumneavoastra. Daca va pricepeti. Puteti sa le culegeti si daca nu va pricepeti. Asta nu va obliga sa le si mancati.
Stiu. O sa spuneti ca nu ati vazut nimic amar, dar va asigur ca incercarea v-ar lasa un gust amar!
Pofta buna!

PS Doamne, cat de priceput sunt! Dupa ce am consumat produsul, am fost internat de urgenta la "urgenta"!

14 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

De acolo ați expediat rețeta? cum de o țineți minte??

Mihai spunea...

Folosesc Memo plus! Ii fac reclama? Ei, si! Nu folosesc niciodata. Aveam o cutie pe acasa, dar uit sa iau pastilele. Ajung acasa obosit. Vorba Beatles-ilor: http://www.youtube.com/watch?v=Yt16_nCdbAo&feature=related

INCERTITUDINI spunea...

N-ar fi rău puțin măcriș...(zic și eu)

Mihai spunea...

Cum ies din spital, ma reped sa inbunatatesc reteta. Multumesc pentru sugestie!

Mihai spunea...

Cred ca am uitat sa precizez ca sunt internat pentru ca am alunecat pe gresia din baie.

Raisa spunea...

Câte acrituri!

Raisa spunea...

Şi frişcă..cu castraveţi muraţi!Îmi plac extrmele:)

Mihai spunea...

La acrituri intru in calcul si eu?

coco spunea...

pe bune ? daca e asa...stupid accident ! imi pare rau !

Mihai spunea...

Daca mancam preparatul, as mai fi avut vreun accident? Cum ar fi sa scriu de pe un pat de spital? Asta imi aduce aminte de Steven Lee care se vaita de caldura la openul Chinei "Daca stiam ca e asa cald, veneam in bikini!" Si imi maginez cum ar arata cu niste chilotei albi cu inimioare rosii si papion. Fantastic, nu?

C.L.M. spunea...

nu ma pricep la bucatarie ;))

Mihai spunea...

OK O sa incep un curs. Intensiv. Arta culinara in sprijinul. In ce sprijin? Nu are importanta.

Oana D. spunea...

Lipseste cireasa. Astept reteta imbunatatita. :))

Mihai spunea...

Ma scuzati pentru intarziere, dar acum am un program de versuri. Cum il termin, vin cu o reteta noua. Am promis chiar si un curs.