duminică, 2 octombrie 2011

Toamna pe strada








"A trecut intai o boare" Mi-am luat aparatul si, cum aveam treaba prin oras, m-am hotarat sa vad efectele anotimpului.
Waw! Sunt tare. Efectele razelor gamma asupra gunoaielor. Le-am ocolit cu grija, mai ales pe cele ce ma injurau ca merg pe trecerea de pietoni. As fi spus ca trec, da nu dadea bine la text.
Prima floare pe care am intalnit-o era ofilita. Dupa ce am intalnit un gandacel si am trecut de poteca (apropo, poteca, daca ascund casa din spate, pare sa duca pe mal de ape), dau de gandacelul broasca. Parca am avut o premonitie cu malul de ape. Mai greu mi-a fost sa pozez harnicuta asta zglobie. Am avut de alergat. Dupa ce am prins in imagine si o frunza ruginie, am simtit nevoia sa ma odihnesc.
Deocamdata trebuie sa va las. "A venit toamna/Acopera-mi inima cu ceva..."

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Fotoliul o fi pentru odihna trecătorilor?

p.s. să fi ajuns unii atât de generoși?
sau fostul posesor n-a mai ajuns la container?

Mihai spunea...

Fotoliul este al unui ex-printz. Dintr-o ex-poveste. Asadar, ex-clus.