vineri, 7 octombrie 2011

Elodel pe lac







Tocmai imi pregateam aparatul. O lebada se balacea. O voce cunoscuta.
- Ce faci vecine?
- Elodele, unde ai lasat masina?
- E la revizie. Trebuie.
- Si acum profiti. Iei aer curat.
- Imi limpezesc mintea. M-am uitat pe blogul tau si m-am luminat. Se duceau la vernisaj.
- Te-a suparat comentariul?
- Stiu ca ma intepi mereu. Am inceput sa ma obisnuiesc. Acum vreau sa aflu cine cu cine si de ce se ascund.
- Elodele, daca ma mai ti de vorba, iau astia pasarile de pe lac.
- Da?
- Nu le lasa iarna sa inghete.
- Unde le duc?
- Crede-ma, habar nu am. Dar ar fi bine sa cercetezi. Uite, vezi, ti-am mai gasit un caz!

PS Elodel a descoperit ce e cu cladirile din postarea anterioara:
*Palatul C.E.C.- dupa planurile arhitectului Paul Gottereau, a fost terminat în anul 1900
*Palatul de Justitie –Terminat in 1895 dupa planurile arhitectilor Albert Ballu si Ion Mincu
*Sediu A.G.V.P.S - fost palatul Elenei Lupescu
*Inspectoratului General al Politiei Române - Palatul Vama Postei, construit între 1914-1926, dupa planurile arhitectului Statie Ciortan.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Elodel ăsta nu are somn?

Mihai spunea...

Cred ca raspunsul e in postarea urmatoare.