vineri, 28 octombrie 2011

Medic de familie







Sunt batran si bolnav. Se vede si din poza. Mi-a crescut par pe fata. Asadar, mi-am luat inima-n dinti si m-am dus la doctor. Doamna Doctor Marica m-a intampinat cu un zambet. Este un medic foarte amabil, gata oricand sa asculte lamentarile pacientilor. Fara sa dea semne de plictiseala sau nervozitate. Si noi, "batranii cartierului" suntem foarte uraciosi si plictisitor. Mai ales o anumita partea pacientilor. Dupa ce mi-a luat tensiunea, i-a cam trecut zambetul. Spune ca...
Dar cine baga in seama tot ce ne recomanda medicul.
Hait! Poate citeste blogul. Si ma bate!

8 comentarii:

Rose spunea...

sper ca nu-i nimic grav

Mihai spunea...

Ce? Cum? Aaaa! Medicul va supravietui!

INCERTITUDINI spunea...

Mustața este cam stufoasă!

Mihai spunea...

Da. Batran si bolnav, dupa cum ziceam.

C.L.M. spunea...

Eu zic ca ar fi bine sa ascultati ce spune medicul... aveti o varsta si totusi...

Mihai spunea...

Daca ati sti ce ascultator sunt in cabinet...

INCERTITUDINI spunea...

Am uitat să vă întreb- de ce este domnișoara doctor atât de fericită când vă scrie rețeta?

Mihai spunea...

Pentru ca dupa ce o scrie trebuie sa ma duc lsa farmacie. Asa scapa de un pisalog!