marți, 4 septembrie 2012

Toamna


A sosit toamna. Nu stiu cum vine vorba asta. Eu, de cateva zile pazesc fereastra zi de zi, noapte de noapte. Nimic. A fost doar o luna plina despre care se spune ca e luna albastra. O idee a unui american. Pentru ca luna plina nu se intampla prea des in aceeasi luna, faptul ca a fost de doua ori in august, a facut sa apara o gramada de articole pe tema asta. Cred ca americanul a zis "double moon", dar s-a inteles "blue moon", ceea ce a dus la titlul unui cantec.
Asadar, a sosit toamna. De unde? Unde a fost? Eu am observat doar ca diminetile sunt un pic mai racoroase. De unde si ca ne-am saturat de canicula. Dupa o vara fierbinte ca titlul unui serial din vremea copilariei mele, astept cu interes o racorire a situatiei. Astept modificarea cromatica a frunzelor. Na ca am zis-o! Cromatica care va sa zica.
Toamna. Elodel a dus un client la Aeroportul "Henry Coanda" si a luat amenda. Cica nu are acces pe aeroport. Ca trebuie sa aiba autorizatie speciala. Adica, sa nu ia clientul din oras. "Nu, nu te iau! Nu am voie pe aeroport!" Lasa ca se descurca el. Mananca mai putin. Mai da si el burta jos.
A sosit toamna. Am fost in gara. Voiam sa aflu la ce linie. Nu am aflat. A venit insa Orient Expresul.

6 comentarii:

Probleme de sanatate spunea...

O toamna, toamna disperata, toamna dispersata, amestec de cocori cu fructe vestejite de arsita verii necumplite, tu toamna sperantelor neimplinite, coline de frunze pe morminte, nu plange, priveste inainte la soarele arzator din colinde

Mihai spunea...

Colinde? Colinda cu Orient Expresul?

Probleme de sanatate spunea...

Exact, in gara faceau repetitie, copii voiosi, atarnati de vagoane insirate, intr-un peron imprejmuit de jandarmi ce asteptau parca sa treaca alaiul nebun, evadat din prejur catre trenul expres de orient.

Mihai spunea...

Nu cred. Costul biletului la Orient Expres este de 10500 euro.

Raisa spunea...

Trebuia să vină şi toamna asta.Deşi în termometre nu se prea simte.

Mihai spunea...

Acum, ca tot a sosit, asteptam si efectele. "Mere, pere in panere/ Si gutui amarui..."