luni, 3 septembrie 2012

Accidentul


Nu-si mai amintea decat un trosnet puternic, cum, prin parbrizul care se fisura, imaginea balansa si cum volanul il tragea de maini asemeni unui caine fioros. Intoarse capul spre dreapta. Ochii sticlosi ai lui Titi il infiorara. Apoi, buzele incepura sa se miste si bolborosi:

- Piciorul. Ma doare ingrozitor genunchiul.

Isi reveni pentru o secunda din soc. Il durea tare pieptul. Totul se pierdea in ceata. O ceata din ce in ce mai densa. Si un vajait continuu. Departe, parca din alta lume, se auzea sirena pompierilor SMURD.

5 comentarii:

Modart spunea...

Ce e cu "meteoritul" acela!...eh, prim-planurile astea tare expresive sunt!
Imi place ideia ta cu aceste miniseriale initiate...cred ca nu strica totusi o alternanta cu fotografia.

ps;Mi s-a stricat aparatul foto,oare ma costa mult sa-l dau la reparat?

Mihai spunea...

Imi pare rau. Sunt in aceiasi situatie. Nu mai am aparat foto (valid) de 4 luni.
Legat de fotogrsfii, pun si eu ce-mi trece prin mana din cele vechi. Sincer, nici nu mai am chef sa aleg!

Raisa spunea...

Asta se întâmplă de multe ori din cauza unui beţivan care conduce cu 170 km pe autostradă şi numai te trezeşti cu el în parbriz.Trist..

coco spunea...

nu ma speria :(

Mihai spunea...

@ Raisa - Domnul Modart e mai ingaduitor. Presupune o ciocnire cu un meteorit!
@ coco - Nu eram la volan! Nu am carnet, nu am masina...