vineri, 10 august 2012

Ger in arsita verii


Asociatia "Bucurestiul meu drag" organizeaza intre 10 si 26 august o expozitie de fotografie intitulata "Ger in arsita verii" Unde? Pe gardul Palatului Sutu (Muzeul Municipiului Bucuresti). Pentru ca inaugurarea a avut loc la ora 18:00, m-am prezentat cu o ora mai devreme, sa vad in liniste pozele. Fiind "civil", nu am facut poze, dar dupa cum v-am spus, puteti vedea expozitia pana spre sfarsitul lunii. Cateva poze sunt chiar foarte interesante. Cred ca merita sa va opriti pentru cateva minute sa le admirati.
PS Unde este poezia "Iarna pe ulita"?
PS2 Multumesc pentru poza trimisa.

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Numele expoziției pare a fi o metaforă, sugerând , dacă vorbim, din perspectivă socială, goliciunea vieții într-o lungă vară fierbinte.zic și eu..

Mihai spunea...

Este o metafora. Expozitia in sine este o metafora. Poze pe gard! Si sunt poze alb-negru. Pentru contrast.

Raisa spunea...

:)

Modart spunea...

Minunata initiativa si ideie prin tematica ei ce are in vedere contextul unei veri fierbinti,caniculare...si foarte agitate politic.Ma rog,asta este alta discutie.
Lumea insa,era atenta,sau trecea asa in graba aruncand doar niste priviri razlete mai mult din curiozitate?

Mihai spunea...

Ca de obicei! Putini observa. Imi amintesc de o intamplare, la un stand de carti. "Un Kent. Aaaa! Aici sunt carti!!!"