joi, 23 august 2012

Clubul Sportiv Muncitoresc (CSM)


Erau, pe vremuri, cluburi sportive ale muncitorilor. La unul dintre acestea lucra si Bula. (Actiunea se petrecea intr-un judet din nordul tarii) Intr-o zi, aceste intarzie. Seful vine la el nervos:
- Bula, de ce ai intarziat?
- Sa vedeti sefu'. Am soacra bolnava. M-am dus cu ea la spital.
- Si tovarasul Director are o soacra bolnava si nu intarzie la seviciu!
Peste cateva zile, Bula intarzie iar.
- Bula, de ce ai intarziat?
- Sa vedeti sefu'. Am dus copilul la gradinita.
- Si tovarasul Director isi duce copilul la gradinita si nu intarzie la seviciu!
Mai trec cateva zile.
- Bula, de ce ai intarziat?
- De prost!

PS Desi in acel an clubul a retrogradat, nu se stie nici azi daca s-a intamplat din cauza intarzierilor lui Bula, sau...
PS 2 In ultimul moment am aflat ca tovarasul Director a fost avansat ulterior la Clubul Central Roman (CCR) pentru ca la cluburile din Iasi si Suceava locurile din conducere erau ocupate.
PS 3 Unii spun ca tovarasul Director Aspazel Dunguleanu era marinar. Altii spun ca dungile marinarilor erau orizontale.

5 comentarii:

coco spunea...

orizontale sunt , dar se pot intoarce...aviz amatorilor !!!

Mihai spunea...

Da? Sunt dungi cu geometrie variabila?

INCERTITUDINI spunea...

Domnu director Aspazel este nașul lui Elodel? sau acela nu intră la numărătoare?
p.s.se poartă alb, dungile trag la răcoare...

Mihai spunea...

Nu, Aspazel e nasul lui Referendel. Am inteles ca e nas vitreg.

INCERTITUDINI spunea...

Adică dansează în familie?