duminică, 21 decembrie 2008

Hahalere

Am trait sa o vad si pe asta! Boc, inalt functionar al statului. Atat de inalt incat il eclipseaza si pe Ghita Muresan. Pentru cei ce nu au auzit, a jucat in NBA. Apoi, intr-un film.
Avem o Miss Romania la derutati, derutati pe post de analisti politici, economici, un schizofrenic dand cu "huo" in cimitir si multe alte recorduri. Daca ne-am uita la cine urla mai tare, am fi siguri ca suntem o tara de hahalere.
Ma intalnesc intr-o zi cu un amic. Zice: "Cand ii auzeam pe unii spunand Piatza Gemeni, ii consideram depasiti. Azi spun Piatza Galatzi. Depasit sunt eu!"
Lumea se schimba. E bine, e rau? Nu stiu. Noi ramanem cantonati in lumea noastra. Asta este!

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Haha! (lere?)

Anonim spunea...

De ce oare imi vine sa fredonez "Hahalere, hahalere" pe melodia de la "Termopane, termopane"? :) Bine te-ai intors! Ceva poze noi cu decembrie asta tomnatic, insorit ca-n '89?