miercuri, 24 decembrie 2008

Craciun

Anul acesta, in Piatza Unirii, a aparut un brad normal. Am scapat de monstru mileniului. Asta imi aminteste de o poezie (cred ca din cartea de citire):

Bradulet, bradut, dragut
Ninge peste tine
Hai cu mine 'n casa mea
Unde-i cald si bine

Pom de iarna am sa te fac
Ooo!!! Ce bucurie
Cu betala am sa te-mbrac
Si stelute o mie !
PS In blocul parintesc nu prea stateam la basme la gura caloriferului. Dar, vis a vis aveam un derdelus. In curtea Facultatii de drept.

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Din pacate inca nu ninge. Mai asteptam. :)

oceania spunea...

poezia asta mi-a amintit de copilarie si m-au napadit amintirile despre sarbatorile cu zapada, miros de cozonaci si portocale.:)
La multi ani!

Anonim spunea...

nice...casa noua de Craciun...Sarbatori Fericite si tie