duminică, 28 decembrie 2008

Daca am sti ce pierdem...

Ma uit in jurul meu.
Vad tineri imbatraniti din dorinta de a parea maturi.
Vad oameni adanciti in ganduri.
Vad o goana nebuna dupa bani.
Vad serpi incolacindu-se in jurul intregii lumi.
Ma scutur si zic:

Ninge! Unde imi e muza?
Unde-mi este calauza?
M-am lipit de geam, in casa
Si-astept muza mladioasa
Intr-un vers sa ma inspire
Intr-o lunga amagire
Despre-un fulg de nea usor
Ce coboara dintr-un nor
Nu coboara. Uite-l? Suie
Se opreste, zboara. Nu e
Unde esti? Simt c-ametesc
Fulg de nea, eu te iubesc!
Ochii parca-mi scanteiaza
Stau la geam mereu, viseaza
Ce-o fi? Nu suntem copii
Mai stii?!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imagini desprinse din cartea uitata inchisa intr-un raft al copilariei!Nespus de frumos!!!

Anonim spunea...

Sa fim copii mai bine... as zice...
La multi ani!

Anonim spunea...

Am trecut din nou pe aici... si ca sa nu plec,asa, oricum iti spun din nou:
La multi ani de ginduri bune!
Numai bine