sâmbătă, 20 decembrie 2008

Criza mondena

Nu mai stiu clar. Parca era mondiala. Parlament nou, guvern nou, ministru cu lucru de mana. Cica vrea sa faca insule artificiale unde sa promoveze turismul siliconic. Sau am priceput eu gresit. Ma gandeam ca majoritarii impart predoiu, pardon, prada.
Acum se vinde si online. Ma duc sa-mi iau o pulpa virtuala de la sarmaua soft. Am auzit ca s-a dat liber la chilotii unisex. Badea se intreba daca sunt cu snur. Waw! Ma duc la un chip si dale.
Scuze! Iar am dat-o pe filme pt adulti. Parca as fi politician. Si ziceam sa nu ma bag in chestia asta. Imi ajunge noroiul de pe marile bulevarde.
Singurul avantaj al crizei este ca a scazut numarul de masini vandute. Asadar, nu mai nu va mai creste numarul de masini parcate in casa liftului. Totusi, unde ati vazut jeepan parcat altundeva decat pe trecerea de pietoni?
Ma intreb ce vor face VIP-urile din fotbal si muzica in criza asta? Mai cumpara mobile de jdemii de euroi si mai stiu eu ce?
Cred ca da. Criza ne va afecta doar pe noi, oamenii de rand. Asta in prima faza.
Astept faza a doua !!!

5 comentarii:

Anna spunea...

aha. deci mushti.:-)
n-am masina, n-am lift (e cu 4 etaje).tocmai am venit de la cumparaturi. afectata.
referitor la "despre mine" unde zici tu despre tine, vroiam mai demult sa-ti spun ceva, dar nu stiam cum s-o fac. azi m-am decis: propun sa continam sa ne laudam pana ne moare si ultimul laudator.eeei, ce zici? :-)

Anna spunea...

p.s. ousphi. finlandeza?

Mihai spunea...

ce?
care finlandeza?
cineva cauta. ce cauta? e de la SRI?

Anna spunea...

incearca si tu sa-ti trimiti un comentariu...
:-)

Mihai spunea...

Am incercat. A cazut la cenzura.