miercuri, 1 ianuarie 2014

Revelion nemodificat genetic (2)



- As fi vrut sa ma duc cu baietii. M-au chemat, ca in alti ani. Simt ca imbatranesc. Nu mai am verva pe care o aveam. Nu mai am placerea aceea de a invarti micii pe gratar, nici bucuria de a canta, fals, cum stii, cantecele acelea deochiate...
- De ce te-ai oprit?
- Coana Lina mi-a propus sa fac Revelionul cu ei. Copiii nu au stat decat de Craciun. S-au intors in Spania. Piftie, sarmale, celebrele ei placinte cu marar...
- Excelent! Ce te opreste?
- Sotul ei nu ma lasa sa plec pana nu consumam tot vinul care a ramas.
- Odata pe an poti s-a faci si tu lata!
- Nu! Mai bine, nu!
- Alta oferta?
- O prietena a castigat un Revelion pentru doi in Caraibe.
- Nu spune! Te-a invitat?
- Da, dar...
- Nici un "dar"! Daca refuzi invitatia, esti un prost.
- Usor de zis, dar cand ma gandesc ce fite imi face tot anul (cand o invit undeva)...
- Si tocmai acum te-ai gandit tu sa refuzi?
- Daca accept, parca vad, tot anul o sa-mi scoata ochii!
- Nu ma bag! Tu stii mai bine!

2 comentarii:

coco spunea...

salutari pe 2014! :)

Mihai spunea...

Sarut mana. Sunt grabit. Ma duc sa vad ce mai face Elodel! :D