joi, 28 mai 2009

Start


Proba de alergat dupa clienti a inceput. Colegul de la "Paralela" se plange ca x, y, z nu mai merg cu taxiul. Se inghesuie in tramvai. Si erau clienti buni. Nu se uitau cand dadeau cu banul. Mai grav e ca a vazut tramvaiul lui x. Logan. I-a zis ca y are Chevrolet, iar z, din cauza crizei, si-a luat Ford. S-a gandit la ei. Sa nu dea faliment. 
Jonny, de la alta firma, se plange si el. Patronul i-a marit "planul". Nu-i mai iese nici de masa de pranz. S-a gandit sa se reprofileze. 
Eu raman impasibil. Daca imi publica editura povestile de la clienti, m-am scos. 
Raman un visator. 
Acum ceva timp duceam un tip ciudat la un cenaclu literar. Imi spunea o groaza de chestii. Am fost deunazi si eu la cenaclul acela. Am ramas socat. Povestile tipului erau absolut reale. Problema mea este ca realitatea lui era alta. Parea ca vede lumea mai roz decat este. L-am intalnit acolo. Am vorbit:
"Credeam ca imi spui bazme"
"Poate chiar sunt. Poate sunt fantasmele mele despre lumea care ma inconjuara. Bun venit si tie pe acest taram!"
"E bine in lumea ta?"
"Nu stiu. Depinde de tine. De felul in care poti imbraca aceste haine. Unii cauta bani, altii spirit. Care dintre ei ajunge sa mangaie fericirea?"
Waw! Fericirea este o fata cu parul in vant? O fata cu ochi de cer senin? Dar daca e o mare involburata? Sau otrava ce picura...
Stop! Vine un client.

Niciun comentariu: