joi, 28 mai 2009

O zi din viata lui Elodel Taximetrescu


Bine v-am regasit.

Azi am avut o zi grea. La noua statie de la piciorul Podului. Ei, care pod! Stiti voi. A venit lume puhoi sa vada minunea minunilor. Mai ceva ca la locomotiva facatoare de minuni. Mi-a iesit si de forfetar. Pe la sapte, seara, am intins-o. Avem meci greu. Am maturat covorul din fata canapelei. Sa aiba loc cojile de la seminte. Odata pe an e Finala. 

La "stiri" am aflat ca a intrat si la noi "gripa porceasca". Un caz. Restul nu sunt confirmate. Da' OMS-ul ne asigura ca virusul nu e facut in laborator. De aici, deductie logica: "Cred ca e facut pe genunchi, intr-un garaj, ca primul computer personal". Ghilimelele le-am pus sa se vada mai clar deductia. 

Am obosit. Ma duc sa ma culc.

PS Asa de obosit, ca am si uitat sa-l rog pe vecinul sa posteze. Lasa ca va zic si de el. Un "scartar", n-ar merge cu taxiul nici picat cu ceara. Cred ca pune bani la ciorap!


2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Nu se poate!
Cand s-a nascut taximetristul asta , ca sa se numeasca asha?
Sau are nume conspirativ?

Mihai spunea...

Elodel a fost detectiv. A cautat-o pe Elodia. Are state vechi. A umblat si prin vechiul meu blog. Insa ma enerveaza. Eu scartar? Eu sunt doar cumpatat. Nu stiu ce i-a venit azi de dimineata. Nu imi mai ceruse un serviciu...