joi, 28 mai 2009

Born in time


Azi am dus un domn la Romana. Era trist. 

"Sunt seri in care adorm greu. As putea spune ca, uneori sunt nopti. Albe. Si la serviciu trebuie sa fiu vesel. Si amabil. Uffff!" 

"Ce va supara?"

"Nu stiu. Pur si simplu imi lipseste ceva. Un nu stiu ce."

Tac. Tace si el. Ma gandesc ce ar fi vrut sa-mi povesteasca. 

Altii povestesc. Ma intreb de ce nu tac. Altii...

In Romana mi-au facut semn doua pustoaice. De la ASE. Am dedus din discutie. Injurau profesorii. Nu pe toti. Ala de la ... e un tip bine. Si-ar pune-o cu el! Asta a zis bruneta. Blonda il crede cam mototol. Ei ii place de tipul din anul IV. Pacat ca nu prea are bani. "Dar sa vezi ce aere de vedeta isi da taranca aia de Lenus. Uite la ea cum umbla imbracata. N-are pic de gust".

Coboara. Ma duc spre statie. 

Baietii discuta aprins despre meciul de aseara. 

"Ce tarif aveti?"

"Scrie pe masina!"

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

Cursa( pe bune, ieshise "curca"; ce tzi-e si cu tastatura..) bate viatza!