marți, 26 februarie 2013

Dragobetele saruta fetele

La Muzeul Satului, devenit National, a avut loc vernisajul expozitiei "Dragobetele saruta fetele". Vernisajul a fost fara pupaturi, insa, a adus multi "flamanzi". Necunoscuti. Cred ca urmaresc vernisaje, lansari de carte...






"Oficialii". De la stanga la dreapta: Dna Juriu, Sefu', Directoarea muzeului, un actor si Sefa departamentului de expozitii.


"Flamanzi"


Public


"Flamanda"


Razboiul aparatelor foto


Aici a avut loc vernisajul


Doamna "Juriu", Mirela Momanu (I-am promis ca pun poza pe net. Nu am spus si unde!)


Fotograf  de la Orasul (Scuze. Nu stiu cum o cheama)


Reporter de la RRA


Maria la poza (Am aflat cum o cheama pe fetita)


"Fotodragobeti"


Mea culpa! Nu stiu cum o cheama.


Vizitator


Incadrare perfecta!


Slana si ceapa. Cum s-or mai pupa?


Imi pozez concurenta!


"- Tatiii! Vreau acasa! Sunt obosit"


Ei erau in poza?


"- Da, mami. Am pozat cu telefonul"

Am uitat un singur... amanunt! Lipseste afisul!!!

9 comentarii:

Gabriela spunea...

Mihai, ai fost la Muzeul Satului de Dragobete si nu ai primit pupaturi? Hmmm...:)

INCERTITUDINI spunea...

De sărbătoare!
La tehnică, v-am spus, nu mă pricep.
Pot să spun care fotografii mă bucură, așa, frumos, într-o dimineață de primăvară fotogenică?

Mihai spunea...

@ Gabriela - Ce sa fac cu ele? Nici macar nu aveam sacosa la mine! :D
@ INCERTITUDINI - Desigur. Cred ca cea a lui Nicu Buculei, dar, nu pot sa ma amestec.

nicu spunea...

"Fotograf de la Orasul" este Alina Corcoz

Mihai spunea...

Multumesc.

coco spunea...

frumos , bravos !

Mihai spunea...

Multumesc.

INCERTITUDINI spunea...

„Flămânda„, cea mai cea!
Nr. 1 merită un premiu- pâine cu slană!
Maria este superbă!
Mea culpa- analist!
tatiii!- bosumflat pe bună dreptate!
Perechea finală- două feț(t)e la fereastră!

Mihai spunea...

Nu pot sa ma pronunt! Pozele sunt facute de mine, deci trebuie sa mi le laud. Dac le laudati si dvs, cu atat mai bine. Multumesc.