marți, 3 iulie 2012

Poveste













A fost odata. E o poveste veche. De pe vremea in care puricii se potcoveau cu 99 de ocale. Nu stiu de ce, dar nici nu conteaza. Azi nu se mai potcovesc. E criza.
Asadar, a fost odata. Lumea era agitata. Din cauza puricilor potcoviti, pisicile si cainii pareau dotati cu zurgalai. Lautarii compusesera cantecul "Pisica cu zurgalau/ N-ai prins soareci. E de rau!" Eu nu am retinut decat aceste doua versuri. Si numarul de soareci crestea vertiginos. In pivnite rodeau tot. Hambarele se goleau. Flautistul din poveste nu avea de gand sa vina. Aaa! Poate nu stiti povestea. Cica intr-un oras a venit un flautist. Cu flautul sau fermecat a adunat toti soarecii si i-ar fi inecat. Dar localnicii nu au vrut sa plateasca. Asa ca soarecii s-au intors ca inecatii. Si, in dusmanie, s-au apucat sa se potcoveasca.
Nu, nu! Ceva nu e in regula. Soarecii nu se potcoveau. De unde potcoave? Ca doar nu murisera toti caii. Numai puricii sunt de ajuns.
Gata! Suficient pentru azi! Si-am incalecat pe-o sa. Nu, nu! Saua se pune pe cal si caii au potcoave. Iar potcoav
e?

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Am ascultat flautul. Mi-a plăcut mult.
Treaba altora ce cred!

Raisa spunea...

Mi se pare că aici e o lume a potcoavelor în adevăratul sens al cuvântului.Poate de aceea câini şi pisicile păreau că au zurgălăi..

Mihai spunea...

Asadar, flaute cu zurgalai

INCERTITUDINI spunea...

Potcoavele cailor morțí aduc noroc. ( se spune, eu n-am găsit nicio potcoavă, nici n-am căutat)