miercuri, 6 martie 2013

STRADA x 4

 Afisul. De data asta nu l-am mai uitat!
 Mirela Momanu
 Dan Moruzan
C'est la rose important! (Sper ca am scris bine)
 Intrarea
 Lume ca la... vernisaj!
 Obiectiv vorbind...
  "Echipa". De la stanga la dreapta: Dan Moruzan, Eli Driu, Mirela Momanu si Cornel Hlupina.

  Eli Driu
 Vine omul, sta oleaca...

Aseara am fost la Carturesti, in Cafe Verona. Aici a avut loc vernisajul unei expozitii inedite. Patru fotografi au raspuns provocarii (intre noi fie vorba, s-au provocat singuri) de a realiza o expozitie bazata pe fotografii de strada. Daca vi se pare simplu, incercati!

8 comentarii:

Modart spunea...

Cam inghesuit spatiul atat cat am putut eu observa.Insa dau foarte bine in asemenea spatii,cafenele.In grup e mai usor de spart gheata...prinzi curaj altfel parca,desi sunt si in acest caz diverse neajunsuri uneori.

Mihai spunea...

Da. Spatuil este mic, dar foarte interesant. Au mai avut loc aici vernisaje.

INCERTITUDINI spunea...

De la expozițíe, imediat la gustări?

Mihai spunea...

Nu. Gazdele cunosteau marfa. Invitatia la gustare a venit de la inceput!

INCERTITUDINI spunea...

și trandafirul.. știți, mi-a(m) amintit de Zaraza!

Mihai spunea...

Eu, cand am scris comentariul, ma gandeam la Gilbert Bécaud.

INCERTITUDINI spunea...

Dacă este atât de important-

http://www.youtube.com/watch?v=KamOG_hQPEI

Mihai spunea...

Multumesc