vineri, 15 martie 2013

Postari



Nu stiu ce ar trebui sa fac. Ce strategie ar trebui sa aleg. Sunt invadat pe toate canalele. Telefon, mail, usa (Nu chiar la usa, dar a sunat la interfon: "Ce faci nene cu blogul ala? Stii ca sunt dependent! Mi-l injectez intravenos si imi expira termenul la seringi.")
Nu stiu daca blogul are succes pentru ca nu se voteaza. (Intre noi fie vorba, nici vecinul de la interfon nu a votat!)
Ma gandesc sa fac un "ceva" prin care sa aflu ce ar dori cititorii sa postez. Nu am idee cum. Sa deschid un forum? E la moda.
Scuzati! Suna telefonul.
...
Nimic. Ma injura unul. Cica ocup spatul virtual degeaba. Ca el are nevoie de spatiu pentru a monitoriza... (Auu! Daca era de la un serviciu secret?)
Sa lasam prostiile! Sa revenim la blog. Sa pun poze? Nu v-ati plictisit de ele? Sa scriu despre Bucuresti? Nu, nu cred ca v-ar placea. Despre Elodel nu mai stiu nimic. 
...si afara ploua!

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Jucați tare! Se simte că ați văzut meciul.( am rezistat și eu până la 1-1)
p.s. dacă fur floricica, aveți alta de pus în loc?
ninge iar..

Mihai spunea...

Sigur ca da. Am o multime de flori. Doar a venit PRIMAVARA!!!

Modart spunea...

Apropos,cat s-a terminat faimosul meci?...decand am observat ca ai nostrii au un "dar" fantastic sa piarda in ultimele secunde,m-am jurat sa nu mai vad fotbal...sa pierzi astfel ,este psihologic devastator,zau!

Mihai spunea...

E o problema de intelegere a jocului. Depun eforturi sa tina ritmul, asa ca in final se sufoca.

INCERTITUDINI spunea...

Fotbaliștii?

INCERTITUDINI spunea...

Sau vă referiți la suporteri?

Mihai spunea...

Fotbalistii. Suporterii se plictisesc.