joi, 28 iunie 2012

Despre pronuntari legate de justitie



Vreau sa ne intelegem bine. Nu cred ca justitia imparte intotdeauna dreptatea. Totusi, nu sunt de acord cu comentarea de catre oricine a verdictelor date. Eu nu am pregatire juridica. Nu cunosc dosarul. Niciodata dosarele justitie nu au intrat in lista mea de lecturi. Ma intreb ce as putea spune eu despre un dosar? Desigur, am auzit multa lume care stie "din surse sigure".
Pe de alta parte, stiu ca s-au adunat toti fizicienii lumii pentru a stabili sensul curentului electric. Dupa o logica elementara, ei au stabilit sensul de la plus la minus, dar, ulterior, s-a constatat ca au facut o greseala. Riscul este mult mai mare. Ascultand "o parere autorizata", risti sa iti formezi o parere deformata. De accea, pentru a ne mentine in cadrul bunului simt, este bine sa nu te amesteci in ce nu stii. Va mai amintiti cazul de la Maternitatea Giulesti"? V-ati schimbat intre timp parerea?

PS Nici o legatura cu procesele, pronuntarea CCR etc. Textul este scris in mai. Pozele sunt de pe vremea in care aparatul meu nu raposase.

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Pot să pun o întrebare? știu că nu aveți net, deci nu-mi veți răspunde în timp util, totuși risc- fereastra aceea este lăsată intenționat deschisă?
Vă întreb, considerându-vă o sursă de încredere.

Mihai spunea...

Cred ca da. Daca nu era deschisa, nu ma interesa cadrul. Lipsea elementul "artistic".

C.L.M. spunea...

Justitia din Romania e de rahat. zi faina. :)

C.L.M. spunea...

PS. scuzati limbajul:)

Lilick Auftakt spunea...

Am inteles ca nu ai vorbit cu Ponta. A zis Macovei. Sa-ti fie rusine!

coco spunea...

deja ma oboseste politica asta...de fapt...nu e politica...e tiganeala !

Mihai spunea...

@CLM - Raspuns partial corect. Ca in orice alt domeniu, sunt profesionisti, diletanti si servitori.
@Lilick - Nu il cunosc personal pe Ponta. Cine e Macovei? Locuieste la mine in bloc? Nu ma cheama Nimeni Patriciu.
@coco - Politica? Ce am scris eu, nu are legatura cu politica. Eu cred ca prea des ne exprimam pareri despre lucruri pe care nu le stim. Nici nu le intelegem, dar avem pareri. Asta este drama. Siguranta diletantului.