vineri, 7 ianuarie 2011

PLICTISITII DE LA MIEZUL NOPTII 1. Preambul


Un volum pe care nu-l voi publica decat pe blog. De unde vine? Cred ca de la o cotofana care imi dadea tarcoale in parc. Dintr-o data s-a dat de trei ori peste cap si s-a transformat in ceva. Nu stiu in ce, dar s-a transformat. Ca de asta e poveste. Avea chef de vorba (sa-mi scuze interventia - "ca orice cotofana").
Mi-am scos carnetelul.
- Ce faci?
- Notez. Mi se pare interesant.
- Lasa carnetul. Daca e interesant, ti tu minte ce zic. Daca nu, inseamna ca o sa-i plictisesti si pe altii.
M-am conformat. Rarii plimbareti se uita mirati la mine.
- Unii scot cainii, asta plimba cotofana!
Nu-i bag in seama.

PS In poza nu e cotofana, dar e "vopsita" bine.

Un comentariu:

Mihai spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=DTzznZurlqI&feature=related