sâmbătă, 8 ianuarie 2011

2. Esecuri


S-au cunoscut in tramvaiul 39.
El inalt, voinic.
La o curba mai brusca ea i-a aterizat in brate. A rosit cand i-a simtit mana vanjoasa pe sanul rotund.
- Scuze. Nu m-am putut abtine.
- Nu face nimic. Mi-a facut placere. Faci sport?
- Nu, dar mai merg pe la sala si trag de "fiare".
- Cobor la prima.
- Sa te conduc. S-a inserat.
- Daca nu te deranjeaza...
***
Suna telefonul
- Buna fata! Te-am vazut intamplator pe fereastra. Si, daca l-am vazut plecand, m-am gandit sa te intreb cum a fost.
- Un incapabil! Degeaba se duce la sala sa traga de fiare. M-a facut mama fara noroc! Tu? Ce ai facut fata?
- Nimic. Numai mitocani! Un betiv m-a ciupit de fund, dar i-am dat o geanta in cap... Aaa! Era un tip mai distins, dar nici macar nu m-a bagat in seama! Nu ne mai maritam fata!

Un comentariu:

Mihai spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=NxxeVcCC9VE