sâmbătă, 31 iulie 2010

Elocentiu Vorbisteanu




Nu il mai vazusem de foarte mult timp.
- Sa traiesti Elocentiule. Ce mai spui?
- Sunt trist. M-am despartit de Virginica.
Soc! Raman blocat. De 25 de ani, de cand se cunosc, ii spune Virginia. 
- Da. E socant. Am fost impreuna cu Virginica 25 de ani.
??? Iar Virginica?
- De ce v-ati certat?
- Nu ne-am certat. Ne-am despartit. Pur si simplu. Am ajuns la concluzia ca suntem prea diferiti.
Ce zice? Ca s-au prins ca nu sunt compatibili abia dupa 25 de ani?
- Se mai intampla. In rest, ce mai zici?
- Cu serviciu, cu baietii la bere... Cum ma sti. Atata doar, ca baietii spun ca am devenit cam tacut.
- Da? Probabil din cauza despartirii.
- Dar tu ce mai zici?
- Eh! Cu ale mele. M-am mai vazut cu Vuvuzel, Elodel s-a mutat de la noi din bloc, Coana Lina e la fel cum o sti...
Si am vorbit. Numai eu. Elocentiu a tacut. Probabil e cu gandul la lumea lui. 
Da. S-a schimbat. 

Niciun comentariu: