luni, 8 aprilie 2013

Fara povesti


O umbra. Doar o umbra.

PS Nu cautati butonul LIKE.

8 comentarii:

coco spunea...

cine este ? babau ??? :)

Mihai spunea...

Saracul! Nu-l cunosc. Astepta tramvaiul.

INCERTITUDINI spunea...

Să-mi scuzațí, vă rog frumos, „mișcarea „ de pe blog, a fost ceva, o greșeală..

Mihai spunea...

Sa inteleg ca mi-ati sters comentariul si ati fost nevoita sa il treceti ca citat! Daca intreaba cineva, recunosc, acela e citat, nu plagiat!!! (sper ca nu v-a suparat gluma mea)

Oana D. spunea...

Cum v-a reusit poza asta asa, doar cu telefonul? Cu ce setare a iesit culoarea asta nemaipomenita?? Da, vroiam mai multe butoane de like.

Mihai spunea...

Nu, nu e cu telefonul. Si e prelucrata in Photofiltre.

Oana D. spunea...

Aha! Multumesc pentru tip. Am vrut sa descarc si eu, dar nu mai dau ok la programe care mai intai iti baga in hdd un downloader... Am patit-o cu fel de fel de bare de meniu si pagini web de care nu mai scapam.

Mihai spunea...

Cu placere.