luni, 5 noiembrie 2012

Teapa



Frunze ruginii pazite de tepi fiorosi. Imi amintesc de lada de zestre a bunicii. Un lacat pazea rochia mancata de molii. 
Niste tineri rad zgomotos.
- Ia uite si la bosorogii astia cum se tin de mana.
- Nu va pupati pe strada!
- Ha, ha, ha!
Cei doi batrani nu ii observa. Sau, prefera sa nu ii bage in seama. 
Si afara ploua.
"In orasu-n care ploua
De trei ori pe saptamana
Un batran si o batrana
Doua jucarii stricate
Merg tinandu-se de mana"
Asta a scris-o Minulescu. 
Am citat pentru a nu fi acuzat de plagiat. 

3 comentarii:

Roxi. spunea...

Mie mereu imi place sa vad oameni mai in varsta tinandu-se de mana ,mi se pare atat de frumos si vesnic.Si vreau ca si la mine sa fie la fel cand am sa fiu la aceea varsta! Mi-a placut mult si poezia de Minulescu. :)

INCERTITUDINI spunea...

O să fiu rea, pentru că respectivul orășel este chiar cel în care locuiesc.
Eu zic că ”un bătrân și o bătrână” se(sus)țin unul pe altul.
părerea mea.

Mihai spunea...

@ Roxy. - Da.
@ INCERTITUDINI - E bine si sa ai "sustinator" (Hai ca poti, tataie!)