marți, 10 noiembrie 2009

Blogomania salveaza...




Citesc la Flavius despre un summit al blogerilor. Produs si interpretat sub inaltul patronaj...
Intotdeauna am ramas perplex in fata acestor manifestari. Schema, in mintea mea mai putin complexa, pare a fi urmatoarea: X se gandeste sa faca ceva (sa manance, sa vorbeasca, sa se duca la serviciu). Se gandeste cum ar trebui sa arate chestiunea in cauza. Intelege ca fara un pic de publicitate nu are haz. Organizeaza. (Aici intervine problema legata de "eveniment". In cazurile date de mine: o masa festiva, un forum, sau un miting de intampinare la locul de munca).
Organizatorului ii trebuie un "nume", o persoana care sa dea greutate evenimentului. Respectivul va fi in centrul atentiei, imprumutand un pic din aura sa si "organizatorului".
Sau, ma insel. Poate vine VIP-ul si zice:"X-ulescule, organizeaza un ce vrei tu. Ia banii astia, dar, sa iasa bine".
Sau nu! Cred ca dau iar in scenarita.

PS Imi pare rau Flavius, dar, de cand nu am mai intrat pe net, nu mai stiu cum sa trimit un comentariu! Asta era comentariu la articolul tau dar, dupa incercari nereusite, l-am postat la mine pe blog!

2 comentarii:

Matilda spunea...

Da, ai dreptate, aşa stau lucrurile. Şi e foarte important cine "sugerează" respectivele evenimente. Îşi îmbunătăţeşte (sau nu ) imaginea.

flavius spunea...

servus...
:) multumesc pentru comentariu... lucrurile stau cum zici. nimic nou, bani să iasă. şi dacă se poate cu efecte cît mai puţine, mai de uitat mai... necriticabile :)
toate cele bune!