luni, 16 martie 2009

Impresii


Azi am avut o zi grea. Nu am facut nimic. Este incredibil de greu sa nu faci nimic. Nici nu va puteti imagina. Timpul se dilata. Da' rau de tot. Mai ceva ca in teoria aceea despre Univers. Sau despre altceva. Nu mai stiu. Si nici nu incerc sa aflu. Daca aflu, se chiama ca fac ceva. Grav. Adica sa ies din monotonia zilei. Daca ziua de azi ar fi o functie, nu as putea sa explic monotonia functiei.

Chiar ma intreb: toate functiile sunt monotone? Chiar si cea de Premier? Nu de alta, dar asta micu' nu prea e monoton. Mai degraba colateral.

Ufff!!!! Mi-am pus o intrebare. Am gandit! Este posibil? Ne-a dat voie...? Lasa ca a venit criza. Aia de care ma certati voi in iarna. Pana la Paste, treaca-mearga. Dar trebuie sa strangem cureaua ca sa pastreze fabricile de automobile locurile de munca. Bietii patronei. Ajutaaaatiiii-i si pe ei !!!!

Ma intreb de unde atat tupeu. Au impartit cu noi profitul? Ca si bancile. Stiti voi, alea care iti iau comision si atunci cand le dai bani.

Ajutati-i pe mitocani! Uaaa! ...ai dracu cu melcii vostrii!!!

Un comentariu:

INCERTITUDINI spunea...

Grea povara pentru astia cu melci sa-si numere toata ziua banii; cata monotonie..